sobota, 28 listopada 2015

#4 Years&Years koncert

Witam ;* 
Ostatni tydzień spędziłam ze znajomymi w Berlinie :) 
Pewnie większość z Was kojarzy zespół Years&Years albo przynajmniej piosenki Desire czy King które na okrągło lecą w radiu. Zaczęłam ich słuchać w wakacje, bo moja przyjaciółka ma dosłownie obsesje na punkcie ich wokalisty Olly'ego no i tak całe wakacje słuchałam i nauczyłam się większości piosenek na pamięć i musze przyznać, że są super :) 
Nie jest to moze idealnie moj typ muzyki ale trzeba byc otwartym na wszystko ;)
Wiec pojechaliśmy do Berlina na koncert Yearsów i było mega!! Naprawdę, nie spodziewałam się, że bedzie aż tak super :D 
Polecam wszystkim, bo chyba jakos na wiosnę jest ich koncert w Warszawie ;) 
A moje ulubione ich piosenki to wcale nie te najbardziej znane czy najcześciej lecące w radiu tylko : Ties, Memo, Fundation, Border!
Powiedzcie mi co o nich myślicie, czy w ogole słuchacie takiej muzyki? 
Buziaki,
Dorothy

zapraszam na mojego insta :
instagram.com/onlymomcanjudge


12 komentarzy:

  1. Szczerze to dopiero pierwszy raz usłyszałam ich piosenki, kiedy przed chwilą je wystukałam na yt. :) Całkiem fajne, pewnie wpadłyby w ucho gdybym przesłuchała ich kilka razy :)) Mieli na pewno mega koncert.
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne sa i szybko wpadają w ucho :)
      koncert był ekstra *.*

      Usuń
  2. Znam tylko te popularne piosenki ale są przyjemne dla ucha.
    Gdyby ich koncert był w moim mieście i nie był zbyt drogi, to kto wie, może bym się wybrała?

    from-pure-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koncert był super, moze przez to ze nie sa jeszcze aż tak znani to widać ze się bardzo starają i ich to cieszy :)

      Usuń
  3. Może nie jestem ich jakąś wielką fanką, ale uwielbiam koncerty.
    Niestety, nie byłam jeszcze na koncercie poza moim miastem, ale mam kilka w planach.

    Pozdrawiam, Amare.
    http://cichamelancholia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tak samo ale też uwielbiam koncerty i kompletnie nie żałuje ze poszłam:)

      Usuń
  4. Tak naprawdę to nigdy o nich nie słuchałam. Ale piosenki faktycznie odbiły mi się o ucho ��
    Nie byłam jeszcze na żadnym koncercie, wiec chętnie wybrałabym się poznać nowych wokalistów.

    Instagram już dodałam ��

    Zapraszam do siebie

    http://threek3k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście tego zespołu nie lubię, bardziej wolę klimaty progresywnego rocka, alternatywy, trip hopu i jazzu, próbowałam się kiedyś przekonać do Y&Y ale jakoś nie potrafię. Kocham koncerty, ale po tym jak na Marsach byłam na skraju mdlenia unikam tłumu ludzi :D Pozdrawiam!

    http://impresjalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ni przepadałam ale na koncercie to jednak jest duzo inaczej ;) też byłam na Marsach!!;*

      Usuń
  6. Dla mnie zespół jak każdy inny, może dlatego, że nie słucham takiej muzyki. Nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń